مزایا و معایب حساب های پراپ بدون چالش که باید بدانید

مزایای پراپ بدون چالش

اگر نیاز به ارتقای مهارت های خود به عنوان یک معامله گر دارید؛ اما نمی توانید از چالش های شرکت پراپ با موفقیت عبور کنید. پس شرکت پراپ تریدینگ بدون چالش همان چیزی است که شما نیاز دارید. شرکت ‌های تأمین مالی فوری سرمایه‌ ای را برای معامله ‌گران فراهم می‌ کنند تا فرآیند ارزیابی را نادیده بگیرند و بلافاصله با پول واقعی معامله کنند. در ادامه به معرفی مزایا و معایب این روش می پردازیم.

تجارت پراپ فرم نوعی معامله است که در آن افراد از طرف یک شرکت با استفاده از سرمایه شرکت معامله می کنند. در روش سنتی، پراپ فرم ها از معامله‌ گران می ‌خواهند تا قبل از دسترسی به وجوه شرکت، فرآیند ارزیابی را طی کنند. با این حال، با ظهور شرکت‌ های پراپ بدون چالش ، این مانع برطرف شده است. این موضوع فرصتی را برای معامله گران ماهری که می خواهند توانایی های خود را بدون هیچ محدودیتی به نمایش بگذارند باز می کند.

شرکت پراپ بدون چالش چیست؟

این شرکت ها با حذف فرآیند ارزیابی و ارائه دسترسی به سرمایه واقعی از همان ابتدا، فرصتی منحصر به فرد برای معامله گران فراهم می کنند تا توانایی های خود را بدون هیچ گونه مانع مالی و زمانی به نمایش بگذارند. زمانی که تصمیم به پیوستن به یک شرکت پراپ فرم می گیرید، یک بار هزینه می کنید که این هزینه یا هزینه چالش هایی ست که می گذرانید یا بودجه مستقیمی است که برای حساب بدون چالش می پردازید.

اکنون باید انتخاب کنید که آیا می خواهید از چالش ها عبور کنید یا بدون ارزیابی معاملات را شروع کنید. البته باید توجه داشت تا زمانی که در ارزیابی موفق نشوید، پرداخت خود برای ارزیابی را پس نخواهید گرفت. به همین دلیل برخی از پراپ فرم ها چالش ها را سخت می‌کنند، تا بتوانند با استفاده از هزینه ‌های شکست معامله گران، کسب درآمد کنند!

به تریدرهایی که بدون ارزیابی به یک شرکت ملحق می‌شوند معمولاً یک حساب سرمایه ‌گذاری داده می‌ شود و اجازه دارند درصدی از سود خود را نگه دارند. روند چگونگی کار پراپ بدون چالش نسبتاً ساده است. تریدرها معمولاً با تکمیل یک درخواست آنلاین و موافقت با شرایط و ضوابط، در شرکت ثبت نام می کنند. پس از تایید، تریدرهای دارای یک حساب سرمایه گذاری شده و توانایی دسترسی به پلت فرم های معاملاتی را خواهند داشت . سپس آنها می توانند تجارت را با استفاده از سرمایه شرکت و پیروی از دستورالعمل ها و محدودیت های تعیین شده توسط شرکت آغاز کنند.

با یک حساب 1K خودتو محک بزن و
۸۰ درصد سودتو برداشت کن!

بیشتر بخوانید: اشتباهات پر تکرار تریدرها و معامله گران

مزایا و معایب پراپ بدون چلنج

بیایید اکنون سعی کنیم تمام نکات مهمی را که باید در نظر داشت ارزیابی کنیم. درگیر شدن در معاملات با شرکتی که یک فرآیند ارزیابی طولانی را دور می زند، ممکن است در ابتدا برای تریدرها فریبنده به نظر برسد. اما در نظر گرفتن مزایا و معایب مرتبط با چنین رویکردی ضروری است. با کاوش در این عوامل، می ‌توانیم به درک جامعی از آن برسیم.

مزایای پراپ بدون چالش

مزایای پراپ بدون چالش

  • صرفه جویی در زمان: می توانید با دور زدن فرآیند ارزیابی و چالش ها ، که ممکن است یک ماه یا حتی بیشتر طول بکشد، در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید. به جای اینکه منتظر بمانید تا قدرت معاملاتی خود را در یک حساب آزمایشی اثبات کنید، می توانید مستقیماً وارد معاملات شوید و بودجه بسیار سریع‌ تری (24 ساعت یا حداکثر 3 روز ) دریافت کنید؛ بدون معطلی از فرصت های بازار استفاده کرده و سرمایه گذاری کنید.
  • صرفه جویی در هزینه: تجارت در یک حساب مستقیم و بدون چالش به شما این امکان را می دهد هرگونه هزینه ای را که ممکن است به شرکت پرداخت کرده باشید جبران کنید. برخلاف سودهای مجازی که در طول فرآیند ارزیابی در یک حساب آزمایشی به دست می ‌آید، درآمد شما در یک حساب واقعی می‌تواند مستقیماً هزینه ‌های مرتبط به شرکت را پوشش دهد و کمک کننده باشد.
  • کاهش خطر کلاهبرداری: متأسفانه، کلاهبردارانی هستند که هزینه های ارزیابی را جمع آوری می کنند و عمدا تریدرها را به سمت شکست هدایت می کنند. با کنار زدن این فرآیند، خطر سوءاستفاده چنین افراد یا سازمان‌ها را به حداقل می ‌رسانید.
  • انعطاف پذیری بیشتر: شرکت پراپ بدون چلنج، انعطاف پذیری آن از نظر استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک است . برخلاف پراپ فرم ها که با ارزیابی ممکن است قوانین و محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای را بر معامله‌گران تحمیل کنند، یک شرکت بدون ارزیابی به تریدرها اجازه می ‌دهد تا با استراتژی‌ های ترجیحی و تکنیک‌ های مدیریت ریسک معامله کنند. این آزادی تریدرها را قادر می ‌سازد تا مهارت ‌ها و خلاقیت‌ های خود را به‌طور کامل بیان کنند که منجر به سودهای بالاتر می ‌شود. علاوه بر این، معامله ‌گران می ‌توانند از تجربیات خود بدون ترس از دست دادن پول خود بیاموزند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه بدون سرمایه ترید کنیم؟ آموزش ترید بدون سرمایه

معایب پراپ بدون چالش

ناگفته نماند که ممکن است یک شرکت پراپ بدون چالش برای شما مناسب نباشد. برای درک بهتر به معایب این روش دقت کنید.

معایب پراپ بدون چالش

  • هزینه های اولیه: تریدرهایی که فرآیند ارزیابی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، در مقایسه با کسانی که بدون گذراندن چالش دنبال بودجه و سرمایه هستند با هزینه های اولیه کمتری روبرو می شوند.
  • تقسیم سود: زمانی که تریدرها معامله بدون ارزیابی را انتخاب ‌کنند، پراپ فرم ها ترتیب مشارکت سود کمتری به تریدرها درنظر می گیرند. در حالی که تریدرهایی که ارزیابی را با موفقیت انجام داده‌ اند ممکن است از تقسیم سود حدود 20% برخوردار شوند. برای شرکت ‌ها طبیعی است که سهم بیشتری مانند 50% را از تریدرهایی که بدون ارزیابی به آنها ملحق شده ‌اند تقاضا کنند.

برای تریدرها ضروری است که مزایا و معایب تجارت بدون ارزیابی را با دقت بسنجند. در حالی که دسترسی فوری به تجارت مستقیم ممکن است فریبنده به نظر برسد، اما پیامدهای مالی کارمزدهای بالاتر و تقسیم سود کمتر باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این، تریدرها باید مزایای برنامه های ارزیابی، مانند توسعه مهارت، آموزش مدیریت ریسک، و منابع اضافی و پشتیبانی ارائه شده توسط شرکت های پراپ را برای افزایش شانس موفقیت بلندمدت در نظر بگیرند.

ترید بلدم سرمایه ندارم …
ما به شما سرمایه میدیم!

چگونه بهترین شرکت پراپ بدون چالش را انتخاب کنیم؟

امروزه ، تعداد پراپ فرم ها به‌طور تصاعدی افزایش یافته است و انتخاب مناسب ‌ترین شرکت برای موفقیت در تجارت از مهم ترین مراحل است. این کار هنگام جستجو برای شرکت ‌های پراپ که بودجه فوری ارائه می ‌دهند، دشوارتر می‌ شود. زیرا گزینه ‌ها به طور قابل توجهی محدود می ‌شوند. اکثر شرکت های شناخته شده در این فضا، معمولاً از تریدرها مشتاق می خواهد که قبل از دسترسی به یک حساب پراپ سرمایه گذاری شده، یک مرحله ارزیابی یا چالش را پشت سر بگذارند.

اگر به‌دنبال بهترین پراپ فرم ها در بازار هستید که حساب پراپ بدون چالش ارائه میکنند، چندین فاکتور حیاتی باید در نظر بگیرید:

  1. شهرت شرکت: شهرت یک معیار اساسی برای اطمینان از مشارکت قابل اعتماد است. و از الزامات دسترسی به یک حساب سرمایه‌گذاری شده با پول واقعی و اهدافی که باید به آنها دست یافت.
  2. دسترسی آسان به حساب: دسترسی به یک حساب پراپ بدون چالش باید آسان باشد و به راحتی به هدف مورد نظر از طریق حساب برسیم.
  3. سادگی قوانین معاملاتی: قوانین معاملاتی واضح و سرراست، توانایی معامله گر را برای اجرای موثر استراتژی ها تسهیل می کند.
  4. خدمات پشتیبانی مشتری: یک تیم پشتیبانی مشتری پاسخگو و مفید می تواند تفاوت قابل توجهی در رسیدگی به هر گونه نگرانی یا مشکلی که ممکن است در طول معامله ایجاد شود به وجود آورد.
  5. دسترسی به ابزارهای معاملاتی: شرکت‌های پشتیبانی ابزارهای مناسب را هنگام معامله برای کمک به افزایش سود به تریدرها می ‌دهند.
  6. پرداخت سود به موقع و بدون عوارض برای برداشت: پرداخت سود به موقع و بدون دردسر تضمین می کند که تریدرها می توانند به طور موثر درآمد خود را مدیریت کنند و در صورت نیاز سرمایه گذاری مجدد یا برداشت وجوه انجام دهند.

 

بیشتر بخوانید: مزایای حساب‌های پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

نتیجه گیری

در نتیجه یک شرکت پراپ بدون چالش فرصتی را برای تریدرها مشتاق فراهم می کند تا فوراً بودجه دریافت کنند و بدون نیاز به سرمایه گذاری مقادیر قابل توجهی سرمایه و تجربه کسب کنند. با حذف نیاز به ارزیابی یا چالش های معاملاتی، این شرکت ها نقطه ورود قابل دسترس تری را به دنیای تجارت حرفه ای ارائه می دهند.

تریدرها می توانند از شرایط واقعی بازار بیاموزند، استراتژی های خود را توسعه دهند و همواره سود کسب کنند؛ در حالی که همچنان کنترل تصمیمات تجاری خود را حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چالش های انتخاب شده