چالشت رو بخر و ۸۰ درصد سود رو برداشت کن!

مزایای حساب های پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

پراپ های بدون محدودیت زمانی

وقتی زمان معامله‌کردن برسد عوامل متعددی باید در نظر گرفته شوند، مانند ویژگی‌ های شرکتی که انتخاب می‌ کنید. یکی از عوامل خاصی که می‌تواند برای برخی از معامله ‌گران باعث نگرانی شود، وجود محدودیت ‌های زمانی و حداقل روزهای معاملاتی است که همچنان توسط برخی از شرکت ‌های پراپ اعمال می ‌شود. این موضوع می ‌تواند برای برخی از معامله ‌گرانی که به دنبال انعطاف‌ پذیری بیشتر در برنامه ‌های معاملاتی و استراتژی‌ های خود هستند، سختی ایجاد کند.

ساده‌ ترین راه برای روبرو نشدن با این مانع استفاده از شرکت ‌هایی است که پراپ بدون محدودیت زمانی ارائه می دهند که در ادامه به مزایا و تفاوت آن‌ ها با بقیه شرکت‌ها اشاره می‌ کنیم.

شرکت پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

پراپ بدون محدودیت زمانی به این معناست که معامله ‌گران فرصت این را دارند که در آزادی کامل استراتژی‌ های معاملاتی خود را با سرعت موردنظر خود، بدون فشار زمان‌ بندی سفت ‌و سخت اجرا کنند. در واقع می‌توان بدون استرس محدودیت‌ های زمانی به اهداف تأمین مالی که در نظر داشته ‌اید برسید و کار کنید. همچنین تجربه معاملاتی انعطاف ‌پذیرتر و سازگارتر برای شما فراهم می‌شود.

ویژگی بدون محدودیت زمانی به معامله‌ گران استقلال می ‌دهد تا بر اساس شرایط خود معامله کنند، درحالی‌که هدفشان برآورده‌ کردن معیارهای شرکت است. معاملات تجاری نیاز به صبر و زمان مناسب برای رسیدن به هدف موردنظر هستند که بدون محدودیت زمان می توان با سرعت خود معامله کرد و استراتژی های خود را با انعطاف بیشتری اجرا کرد.

با پراپ پلاس
بدون محدودیت زمانی چالشت رو پاس کن

بیشتر بخوانید: آیا پراپ تریدینگ قانونی است یا کلاهبرداری (به همراه توضیحات کامل)

تفاوت میان “بدون محدودیت زمانی” و “محدودیت زمانی” چیست؟

برای درک بهتر این موضوع، به تفاوت ‌های بین «پراپ بدون محدودیت زمانی» و «پراپ با محدودیت زمانی» و معنای آن برای برخی از شرکت ‌ها نگاه می‌کنیم.

“بدون محدودیت زمانی” به معنای عدم وجود محدودیت در مدت زمانی است که یک معامله گر می تواند در طول فرآیند معاملات تجاری خود و گذشت از چالش‌ها داشته باشد، درحالی‌که “با محدودیت زمانی” به این معنی است که یک معامله گر نیازی به گذراندن چند روز مشخص قبل از معامله یا چالش خود دارد. زمانی که شرکت های تولیدی هیچ محدودیت زمانی ارائه نمی دهند اما به محدودیت زمانی معاملات نیاز دارند، می‌ تواند محدودکننده و غیرقابل ‌انعطاف باشد.

مزایای پراپ بدون محدودیت زمانی

استفاده از ویژگی پراپ بدون محدودیت زمانی ویژگی و مزایای متعددی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

مزایای پراپ بدون محدودیت زمانی

1. واقع‌بینانه بودن بدون محدودیت زمانی

شرکت‌های بدون محدودیت زمانی واقع‌ بینانه ‌تر هستند. می‌دانیم که تجارت یک مسابقه سرعت نیست و برای تسلط بر علم تجارت به زمان و صبر زیادی نیاز است. این شرکت ها می دانند که یک بازه زمانی محدود بر نتایج معاملات تریدرها تأثیر می گذارد.

معامله‌ گران بر اساس عملکرد کوتاه ‌مدتشان قضاوت نمی شوند. در عوض، معامله گران را بر اساس ثبات، مدیریت ریسک و سود کلی آنها در یک دوره زمانی طولانی تر ارزیابی می کنند. به این ترتیب، معامله گران می توانند پتانسیل و مهارت های واقعی خود را نشان دهند، بدون اینکه تحت تاثیر شرایط بازار یا شرایط شخصی قرار گیرند.

 

2. سبک و استراتژی های متفاوت

شرکت های بدون محدودیت زمانی برای سبک ها و استراتژی های معاملاتی مختلف مناسب تر هستند زیرا همه معامله گران یکسان نیستند. برخی از معامله گران ترجیح می دهند معامله های مکرر و سودهای کمی کسب کنند، در حالی که برخی دیگر کمتر معامله می کنند و هدفشان سود بیشتر است. برخی از معامله گران بر بازارهای خاصی تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر در سهام های متنوع و دارایی های متعدد معامله می کنند.

یک شرکت بدون محدودیت زمانی هیچ محدودیتی در نحوه تجارت معامله گران اعمال نمی کند، تا زمانی که از قوانین و دستورالعمل های شرکت پیروی شود. یعنی معامله گران می توانند بر اساس سبک و استراتژی خود معاملات را پیش ببرند. به همین دلیل است که شرکت های بدون محدودیت زمانی انعطاف پذیرتر و راحت تر هستند.

 

3. استرس و فشار کمتر

معامله‌گران در این شرکت‌ها فشار کمتری را تجربه می کنند معامله گران شرکتی را بدون محدودیت زمانی انتخاب می کنند تا بتوانند بدون احساس فشار یا عجله معامله کنند. می دانید تجارت یک فعالیت استرس زا است که به نظم ذهنی و عاطفی زیادی نیاز دارد؛ بنابراین اضافه کردن یک محدودیت زمانی می تواند آن را استرس زا تر کند.

معامله گرانی که با یک شرکت پراپ بدون محدودیت زمانی معامله می کنند، از آزادی معامله با سرعت و سبک خاص خود لذت می برند. آنها می توانند بیشتر بر کیفیت معاملات خود تمرکز کنند و با اطمینان و آرامش بیشتری معامله کنند و از انجام اشتباهات یا ریسک ‌های غیرضروری که عملکرد آنها را به خطر می‌اندازد پرهیز کنند.

 

4. فرصت های بیشتر

به کمک شرکت بدون محدودیت زمانی، معامله گران می توانند فرصت های بیشتری را کشف کنند. یکی دیگر از دلایل بزرگی که معامله گران یک شرکت پراپ بدون محدودیت زمان را انتخاب می کنند این است که می‌توانند از فرصت‌ های معاملاتی بیشتر و سود بالاتر استفاده کنند.

معامله گران می توانند سبد معاملاتی خود را متنوع کرده و در بازه های زمانی مختلف معامله کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا ریسک خود را کاهش دهند و پاداش خود را افزایش دهند. همچنین حرکت های بازار بیشتری را جذب کنند. آنها همچنین می توانند از قدرت ترکیب کردن استفاده کنند و حساب خود را سریعتر رشد دهند.

 

5. عملکرد کلی بهتر

معامله گران شرکت های بدون محدودیت زمانی را برای بهبود عملکرد کلی انتخاب می کنند. طبق چیزی که گفتیم محدودیت‌های زمانی، فشار، حواس‌پرتی‌ های غیرضروری و عوامل روان‌ شناختی غیرقابل کنترلی را به معاملات اضافه می ‌کند. همه این ‌ها می ‌توانند برای عملکرد شما مضر باشند. زیرا اگر در انتخاب و اعمال استراتژی عجله کنید، در نهایت منجر به مدیریت ریسک ضعیف تر، تصمیم گیری سریع و نتایج بی کیفیت می شود.

 

6. مدیریت ریسک قوی تر

معامله‌ گران برای تقویت استراتژی‌ ها و شیوه‌ های مدیریت ریسک، شرکت‌ های تامین مالی بدون محدودیت زمانی را انتخاب می کنند. پراپ فرم ها ابزارهای معامله و مدیریت ریسک پیشرفته ای را در اختیارتان قرار می دهند تا به شما کمک کنند در طول چالش از افت سرمایه جلوگیری کنید.

بدون ارزیابی محدودیت زمانی، می‌ توانید بر روی مدیریت ریسک معاملات تمرکز کنید، نه اینکه سرعت و زمان درخواستی را رعایت کنید. هر ریسکی را در نظر بگیرید، وقت بگذارید و آن را به تدریج با صبوری و به درستی انجام دهید.

با یک حساب 1K خودتو محک بزن و
۸۰ درصد سودتو برداشت کن!

بیشتر بخوانید: پراپ تریدینگ چیست و چه مزایا و معایبی برای معامله گران دارد؟

موانع محدودیت های زمانی

در ادامه به موانع محدودیت های زمانی می پردازیم:

موانع محدودیت های زمانی

– نقض شدن استراتژی‌ های معاملاتی خود

افزایش فشار بار زمانی اغلب باعث می ‌شود معامله ‌گران معاملاتی را انجام دهند که اگر فشار زمانی نداشتند، معمولاً از آنها اجتناب می‌ کردند. در نهایت نیز باعث عملکرد بد در معاملات می شود.

 

– توقف معاملات

محدودیت های زمانی می تواند باعث شود معامله گران از ترس مدیریت ریسک خوب را کنار بگذارند و معاملات را بیشتر از آنچه که باید متوقف کنند. معامله گران معمولاً از این واقعیت آگاه هستند که این ممکن است تنها معامله ای باشد که می توانند در طول بازه زمانی چالش تجاری باقی مانده انجام دهند. به همین دلیل، مدیریت ریسک را کنار گذاشته و به بهترین ‌ها امیدوار می‌ شوند که منجر به شکست می ‌شود.

 

– استفاده از ریسک های بالا

فشار محدودیت زمانی نیز باعث می شود معامله گران از سطح ریسک بالا در معاملات استفاده کنند. این افزایش سطح ریسک در نهایت منجر به زیان های بزرگتر، نزول های بزرگتر خواهد شد. که در نهایت باعث از دست دادن سرمایه و بودجه می شود.

این مایه تاسف است که ببینیم درصدی از این معامله ‌گران واقعاً با سرمایه خود سودآور هستند اما تحت فشارهای زمانی سخت برخی از این پراپ فرم ها شکست می‌ خورند.

 

– کنترل نداشتن روی نوسانات بازار

داشتن محدودیت زمانی در بلند مدت منجر به اشتباهات بسیار و معاملات پایین تر می شود. بازار را نمی توان زمان بندی کرد و شما کنترلی بر بازار ندارید. برای مثال اگر استراتژی یک معامله گر فقط در بازارهای پرطرفدار کار کند و بازار به مدت 2 هفته روند (trend) نداشته باشد، چگونه انتظار می رود معامله گر در این دوره 2 هفته سودی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای پاس کردن و قبول شدن در چالش های پراپ تریدینگ

پراپ پلاس، بهترین پراپ فرم بدون محدودیت زمانی

شرکت پراپ پلاس یک شرکت پراپ تریدینگ ایرانی است که با هدف تامین سرمایه برای تریدر های بازار فارکس فعالیت می‌کند. ما با ایجاد پلن‌های متفاوت، عرصه را برای تریدرها باز گذاشته‌ایم تا با هر استراتژی که دارند، در بازار سود کسب کنند. یکی از بزرکترین مزیت‌های پراپ پلاس این است که تمامی پلن‌های ما بدون محدودیت زمانی بوده و تریدرها (معامله‌گران) می‌توانند بدون داشتن دغدغه زمان چالش‌ها را قبول و به سمت استقلال مالی حرکت کنند.

دیگر مزایای پراپ فرم پراپ پلاس

دیگر مزایای پراپ فرم پراپ پلاس

  1. پرداخت سود به صورت هفتگی
  2. حداقل روز معاملاتی یک روزه
  3. اولین شرکت دارای حساب‌های هزر دلاری و دو هزار دلاری
  4. کار با بهترین و معتبرترین بروکرهای دنیا
  5. پنل آنالیز و تحلیل قوی
  6. عدم ممنوعیت ترید در زمان اخبار
  7. دریافت حداکثری فاند
  8. پشتیبانی قوی و عالی
سرمایه از ما ، ترید از شما
همین الان حساب خودت رو بخر

نتیجه گیری

در این مقاله با مزایای حساب های پراپ بدون محدودیت زمانی آشنا شدیم وعوامل متعددی که در نهایت منجر به از دست دادن بیشتر معامله گران در چالش های شرکت پراپ بررسی کردیم. درصدی از این معامله‌گران واقعاً ماهر هستند اما تحت فشارهای زمانی سخت برخی از شرکت‌ ها شکست می‌ خورند. پس می توان با در نظر گرفتن شرکت های پراپ بدون محدودیت زمانی و مزایا و ویژگی های آن ها مسیر حرفه ای شدن در معاملات تجاری را راحت تر طی کنیم.

سوالات متداول

1. پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

پراپ بدون محدودیت زمانی به این معناست که معامله ‌گران فرصت این را دارند که در آزادی کامل استراتژی‌ های معاملاتی خود را با سرعت موردنظر خود، بدون فشار زمان‌ بندی سفت ‌و سخت اجرا کنند. در واقع می‌توان بدون استرس محدودیت‌ های زمانی به اهداف تأمین مالی که در نظر داشته ‌اید برسید و کار کنید. همچنین تجربه معاملاتی انعطاف ‌پذیرتر و سازگارتر برای شما فراهم می‌شود.

2. مزایای پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

واقع‌بینانه بودن بدون محدودیت زمانی – سبک و استراتژی های متفاوت – استرس و فشار کمتر – فرصت های بیشتر – عملکرد کلی بهتر – مدیریت ریسک قوی تر

4 نظر در “مزایای حساب های پراپ بدون محدودیت زمانی چیست؟

  1. علیرضا گفت:

    پراپ بدون محدودیت زمانی خیلی میتونه به تریدرهای تازه وارد کمک کنه چون از استراتژی های بیشتر ی میتونه استفاده بکنه و تست کنه خودشو
    پراپ فرم شما،پراپ بدون محدودیت زمانی هم داره؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنونم از ثبت نظرتون
      بله در حال حاضر تمامی پلن های پراپ پلاس بدون محدودیت زمانی هستند و میتونید نسبت به تواناییتون هر پلنی که میخواید بدون محدودیت زمانی انتخاب کنید

  2. احمدی گفت:

    یک سوال داشتم پراپ فرم شما بدون محدودیت زمانی هستش درسته؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      بله تمامی پلن های پراپ پلاس بدون محدودیت زمانی میباشد و با خیال راحت میتونید استراتژی خودتون رو بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چالش های انتخاب شده