چالشت رو بخر و ۸۰ درصد سود رو برداشت کن!

مراحل باز کردن حساب در پراپ فرم ها چیست؟

مراحل باز کردن حساب در پراپ فرم ها

باز کردن یک حساب در پراپ فرم ‌ها برای معامله گران یک گام بزرگ در جهت شروع معامله است. با انجام تحقیقات کامل و انجام مراحل لازم، می ‌توانید در یک شرکت تجاری معتبر پراپ حساب باز کرده و مسیر رسیدن به معامله‌ گری ماهر را آغاز کنید. با این حال، انجام تحقیقات و انتخاب یک شرکت معتبر که نوع حساب متناسب با سبک و اهداف معاملاتی شما را ارائه می‌دهد، ضروری است. در ادامه به این اشاره میکنیم که چگونه حساب پراپ بگیریم و از آن استفاده کنیم.

حساب پراپ فرم چیست؟

حساب شرکت پراپ نوعی حساب تجاری است که توسط شرکت‌ های پراپ به افرادی که می ‌خواهند در بازار معامله کنند ارائه می‌ شود. این حساب‌ ها برای دسترسی معامله‌ گران به سرمایه و منابع شرکت طراحی شده‌ اند و به آنها امکان می ‌دهد با موقعیت ‌های بزرگتر معامله کنند و سود بیشتری کسب کنند.

حساب‌ های شرکت پراپ با حساب‌ های تجاری شخصی سنتی متفاوت است. در حساب سنتی، معامله‌ گران از سرمایه خود برای انجام معاملات استفاده می ‌کنند و کارگزار به‌ عنوان واسطه بین معامله ‌گر و بازار عمل می کند. از سوی دیگر، حساب های شرکت پراپ به معامله گران این امکان را می دهد که از سرمایه شرکت استفاده کنند و مستقیماً در بازار بدون کارگزار معامله کنند.

سرمایه از ما ، ترید از شما
همین الان حساب خودت رو بخر

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پراپ فرم ها به صفحه “پراپ فرم چیست” ما مراجعه کنید. و اگر میخواهید اطلاعات کاملی درباره پراپ تریدینگ بدست بیارید پیشنهاد میکنیم به صفحه “پراپ تریدینگ چیست” ما مراجعه کنید.

 

چگونه حساب پراپ بگیریم؟

برای اینکه بدانیم چگونه حساب پراپ بگیریم باید مراحلی را گام به گام و به تدریج پیش ببریم. با گذراندن این مراحل یک حساب تجاری خواهیم داشت و می توانیم معاملات را شروع بکنیم.

چگونه حساب پراپ بگیریم؟

1. استراتژی تجاری مناسب

یک استراتژی معاملاتی بسازید که متناسب با تحمل ریسک، اهداف و سبک معاملاتی موردنظرتان باشد و در آن عواملی مانند تحلیل بازار، مدیریت ریسک و اجرای تجارت را در نظر بگیرید. یک استراتژی خوب تعریف شده به تصمیمات تجاری کمک کرده و سبب پیشرفت در معاملات می شود. احترام به قوانین تجارت شرکت پراپ را فراموش نکنید چرا که در صورت عدم رعایت، حساب شما بسته می شود.

2. شرکت های پراپ مختلف

تحقیق در مورد شرکت‌های مختلف معاملاتی را شروع کنید تا یک شرکت مناسب که با اهداف و سبک معاملاتی شما مطابقت دارد را پیدا کنید. به دنبال شرکت های معتبری باشید که ساختارهای کمیسیون رقابتی، دسترسی به بازارهای متنوع و پلتفرم های تجاری پیشرفته را ارائه می دهند.

3. درک شرایط و ضوابط پراپ

هر شرکت پراپ دارای الزامات و اهداف تجاری خاصی است که معامله گر در حین کار با آن ها لازم است آن ها را رعایت کند. معمولاً طیف وسیعی از قوانین معاملاتی وجود دارد که معامله ‌گر باید در طول چالش ارزیابی و همچنین پس از رسیدن به وضعیت مالی موردنظر به آنها توجه کند.

علاوه بر این شرکت‌های پراپ، پیوستن برخی از ساکنان کشورهای خاص را محدود کرده و معامله‌ گران را برای ورود به این شرکت ها ممنوع می کنند. با این اوصاف، اطمینان حاصل کنید که قبل از پیوستن به یک شرکت تجاری پراپ، تمام پیش نیازها را درک کرده و بی گدار برای حساب پراپ گرفتن اقدام نمی کنید.

4. یک برنامه تامین مالی بگیرید

به وب سایت شرکت پراپ انتخاب شده رفته و برنامه مورد نظر خود را از گزینه های متعددی که دارید، یک مرحله ای، دو مرحله ای، سه مرحله ای و تامین مالی فوری انتخاب کنید. همانطور که قبلاً استراتژی تجاری و شرکت پشتیبانی خود را انتخاب کرده اید، برنامه خود را نیز انتخاب کنید تصمیم گیری در مرحله آسان است اما همیشه در انتخاب خود دقت داشته باشید.

5. تکمیل چالش ارزیابی با موفقیت

پس از تکمیل آخرین مرحله، آنها یک حساب ارزیابی به شما می دهند اگر Instant/Direct Funding را انتخاب کرده باشید، حساب تامین شده را خواهید داشت. در حالی که اگر برنامه های یک مرحله ای، دو مرحله ای یا سه مرحله ای را انتخاب کرده اید، برای دریافت بودجه باید مراحل ارزیابی را پشت سر می گذاشتید.

6. شروع به معامله در حساب سرمایه گذاری

وقتی مرحله ارزیابی را پشت سر گذاشتید، یک حساب پراپ می گیرید. اهداف تجاری شرکت را همیشه در نظر داشته باشید و شروع به تولید سود کنید تا در زمان سررسید برداشت واجد شرایط برای پرداخت باشید.

7. تکمیل فرآیند KYC

مرحله KYC که به معنای شناخت مشتری خود می باشد، برای شناخت شرکت نسبت به معامله گران خود باید تکمیل شود. این بدان معناست که آنها باید مدارک هویتی (کارت شناسایی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی) و آدرس (قبض آب و برق، صورت حساب بانکی) را به شرکت ارائه دهند.

8. بر عملکرد خود نظارت کنید

هنگامی که حساب شما تامین شد، به طور مداوم معاملات خود را ثبت کنید. زیرا باید روی ثابت ماندن در دوره های زمانی طولانی تری کار کنید. عملکرد خود را از نزدیک بررسی کنید، نتایج تجارت را تجزیه و تحلیل کنید، و استراتژی خود را در صورت نیاز برای بهبود سودآوری تنظیم کنید.

با یک حساب 1K خودتو محک بزن و
۸۰ درصد سودتو برداشت کن!

اگر میخواهید بدانید شرکت های پراپ قانونی هستند یا کلاهبرداری، پیشنهاد میکنیم به صفحه “آیا پراپ تریدینگ قانونی است یا کلاهبرداری؟” ما مراجعه کنید.

انواع حساب های شرکت پراپ

حال که به سوال: چگونه حساب پراپ بگیریم، پاسخ دادیم بیادیید با انواع حساب پراپ تریدینگ ها آشنا شویم. این حساب ها به معامله گران امکان دسترسی به سرمایه شرکت را می دهند که معامله گران باید یک فرآیند ارزیابی را طی کنند، جایی که به آنها یک حساب آزمایشی داده می شود تا مهارت ها و استراتژی های تجاری خود را به نمایش بگذارند. انواع مختلفی از حساب های شرکت پراپ وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از قوانین و الزامات خاص خود را دارند.

انواع حساب های شرکت پراپ

– حساب های تامین شده

حساب ‌های تامین‌شده دارای قوانین و دستورالعمل‌های خاصی، مانند حداکثر محدودیت ‌های برداشت و اهداف سود هستند. همچنین معامله گران برای استفاده از سرمایه شرکت ملزم به پرداخت هزینه ماهانه هستند. با این حال، آنها می توانند بخش قابل توجهی از سود حاصل از معاملات خود را حفظ کنند.

– حساب های ارزیابی

حساب‌های ارزیابی مشابه حساب‌ های تامین‌شده هستند، اما دارای سرمایه کمتری هستند. این حساب ها برای معامله گرانی طراحی شده است که تازه شروع به کار کرده اند و نیاز به تجربه و ثابت کردن مهارت های خود هستند. معامله‌ گران با یک حساب آزمایشی توانایی‌های تجاری خود را به نمایش می گذارند، و اگر شرایط شرکت را برآورده کنند، یک حساب ارزیابی برای معامله در اختیار معامله ‌گران قرار می‌ گیرد.

حساب‌ های ارزیابی همچنین دارای قوانین و دستورالعمل ‌های خاصی هستند، مانند حداکثر محدودیت‌ های برداشت و اهداف سود. معامله گران برای استفاده از سرمایه شرکت ملزم به پرداخت هزینه ماهانه هستند و می توانند بخشی از سود حاصل از معاملات خود را حفظ کنند.

– حساب های چالشی

حساب ‌های چالشی دارای سرمایه بالاتری نسبت به حساب های دیگر هستند. این حساب ها برای تریدرهایی باتجربه ای طراحی شده اند که می خواهند مهارت های خود را ثابت کنند و سهم بیشتری از سود کسب کنند. به معامله‌ گران یک حساب آزمایشی داده می‌ شود تا توانایی تجاری خود را به نمایش بگذارند، و اگر شرایط شرکت را برآورده کنند، یک حساب چالشی برای معامله در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد.

حساب‌ چالشی با قوانین و دستورالعمل‌ های سخت‌گیرانه ‌تری مانند محدودیت ‌های حداکثر برداشت پایین‌تر و اهداف سود بالاتر همراه هستند. تریدرها برای استفاده از سرمایه شرکت ملزم به پرداخت یک بار کارمزد هستند و می توانند بخش قابل توجهی از سود حاصل از معاملات خود را حفظ کنند.

– حساب های مدیریت شده

حساب‌ مدیریت ‌شده نوعی از حساب‌ شرکتی هستند که تریدرها وجوه شرکت را به نمایندگی از مشتریان شرکت مدیریت می ‌کنند. در این حالت، به تریدرها اجازه داده می‌ شود تا مقدار بیشتری سرمایه، معمولاً میلیونی، برای تجارت استفاده کنند. آنها مسئول انجام معاملات از طرف مشتریان و کسب سود برای شرکت هستند.

معامله گران باید قبل از اینکه حساب مدیریت شده به آنها داده شود، تجربه قابل توجهی و سابقه اثبات شده در تجارت داشته باشند.

– حساب های ترکیبی

حساب‌ های ترکیبی از ویژگی‌ های حساب‌ های تامین‌شده و مدیریت‌ دارد. به معامله گران امکان دسترسی به سرمایه شرکت داده می شود، اما آنها بخشی از وجوه مشتریان شرکت را مدیریت می کنند. این به معامله گران اجازه می دهد تا درصدی از سود حاصل از معاملات خود و هزینه مدیریتی برای مدیریت وجوه مشتری به دست آورند.

ترید بلدم سرمایه ندارم …
ما به شما سرمایه میدیم!

بیشتر بخوانید: بهترین پراپ تریدینگ ها در سال 2024 که باید بشناسید

سخن پایانی

حساب‌ های شرکتی پراپ مناسب به معامله‌گران این فرصت را می ‌دهد تا با مقادیر بیشتری از سرمایه معامله کنند و به طور بالقوه سود بیشتری کسب کنند. با این حال، انجام تحقیقات و انتخاب یک شرکت معتبر که نوع حساب متناسب با سبک و اهداف معاملاتی شما را ارائه می دهد، ضروری است. با درک نحوه عملکرد پراپ تریدینگ، مراحل باز کردن حساب پراپ فرم ها و توجه به چگونگی گرفتن حساب پراپ می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و پراپ تریدینگ خود را به سطح بعدی ببرید.

سوالات متداول

1. حساب پراپ فرم چیست؟

حساب شرکت پراپ نوعی حساب تجاری است که توسط شرکت‌ های پراپ به افرادی که می ‌خواهند در بازار معامله کنند ارائه می‌ شود. این حساب‌ ها برای دسترسی معامله‌ گران به سرمایه و منابع شرکت طراحی شده‌ اند و به آنها امکان می ‌دهد با موقعیت ‌های بزرگتر معامله کنند و سود بیشتری کسب کنند.

2. چگونه حساب پراپ بگیریم؟

استراتژی تجاری مناسب – بررسی شرکت های پراپ مختلف – درک شرایط و ضوابط پراپ – یک برنامه تامین مالی بگیرید – تکمیل چالش ارزیابی با موفقیت – شروع به معامله در حساب سرمایه گذاری – تکمیل فرآیند KYC – بر عملکرد خود نظارت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چالش های انتخاب شده